FAQ



Veel gestelde vragen!

1.) Wat moet ik aanleveren voor een ontwerp?
In de meeste gevallen zijn door u verzorgde teksten en beeldmateriaal nodig om uw ontwerp op te maken.
Als u ons bestelformulier invult hebben wij verders al de benodigde informatie!

2.) Waar kan ik mijn ontwerp inzien?
Als onze Huisstijlkikkers klaar zijn met de eerste ontwerpen krijgt u van ons een presentatie via de e-mail opgestuurd.
Hier kunt u dan op reageren. Na ontvangst van uw reactie gaan wij direct verder aan uw huisstijl werken!

3.) Hoe snel wordt mijn huisstijl opgeleverd?
Wij kunnen u precies aangeven wanneer de oplevering van het logo en huisstijl zal gebeuren. Voor de ontwikkeling en finale levering van logo en huisstijl hanteren wij 8 werkdagen. U krijgt altijd drie logovoorstellen gepresenteerd. Deze worden via e-mail toegestuurd. Na akkoord van uw logo en huisstijl gaan wij over tot het realiseren van uw drukwerk. Hiervoor hanteren wij 4 werkdagen. De verzending van uw gehele huisstijlpakket duurt nog eens 1 werkdag. Binnen 12 werkdagen kunnen wij uw huisstijl inclusief drukwerk regelen.

4.) Wat is de levertijd op aanpassingen?
Doorgaans worden aanpassingen aan uw conceptontwerp binnen 2 werkdagen doorgevoerd. Het nieuwe ontwerp wordt vervolgens weer op de website beschikbaar gemaakt. Wij sturen u te zijner tijd een e-mail ter informatie.

5.) Wat ontvang ik nou eigenlijk?
U ontvangt uw logo, visitekaartje, briefpapier en envelop in verschillende bestandsformaten: EPS, PDF en JPG. (via de e-mail en op schijf). Het logo krijgt u als EPS en JPG formaat. Het visitekaartje, briefpapier en envelop krijgt u als drukklare PDF, zodat u in de toekomst gemakkelijk bij kunt bestellen. U kunt natuurlijk ook ons weer inschakelen voor een herdruk. Gegarandeerd mooi werk!

6.) Wat als ik niet tevreden ben met de eerste voorstellen?
Dan nemen wij contact met u op en gaan op zoek naar de juiste oplossing. Er volgen dan nieuwe ontwerpen. Let er wel op dat we ontwerpen op basis van de gegevens die u heeft ingevuld op het aanvraagformulier en eventuele gesprekken. Hoe duidelijker u bent, hoe beter en sneller wij u van dienst kunnen zijn. Wij verwachten van u als serieuze opdrachtgever dat u zo duidelijk mogelijk reageert op onze voorstellen en vragen. Ons doel is uiteraard dat u uiteindelijk voor de volle 100% tevreden bent met uw nieuwe huisstijl.

7.) Dien ik vooraf te betalen?
Nee. U hoeft pas te betalen als u volledig tevreden bent met het ontwerp. Na betaling van de factuur krijgt u de definitieve bestanden via de e-mail en op schijf en wordt u eigenaar van het ontwerp.

8.) Zijn mijn logo en huisstijl wel uniek?
Uw nieuwe logo en huisstijl zijn 100% uniek! Omdat de huisstijl volledig wordt ontworpen op basis van uw wensen. Wij gaan met behulp van het bestelformulier wat u heeft ingevuld aan de gang met uw huisstijl! U ontvangt van ons een huisstijl die volledig is toegespitst op uw bedrijf. U heeft zelfs nog de mogelijkheid om de ontwerpen voor uw huisstijl aan te sturen. Dus gegarandeerd 100% origineel!

9.) Zijn er nog verborgen of extra kosten?
De prijzen op deze website zijn vaste prijzen exclusief btw.. De genoemde bedragen zijn inclusief ontwerp en drukwerk! Er zijn dus geen extra kosten verbonden aan uw huisstijl. Uw huisstijl wordt zelfs gratis toegezonden via de post.

10.) Kan ik ook bij jullie terecht als ik een website wil of flyers en posters?
Jazeker! De Huisstijlkikker is een initiatief van Goldies Office, dus in principe kunnen wij u helpen met alles wat u wilt hebben op het gebied van promotie en reclame. Neem gerust contact met ons op als u vragen hebt.

11.) Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
U kunt het beste via e-mail of door het invullen van het bestelformulier contact met ons opnemen. Wij hebben dan de tijd om het een en ander voor u uit te zoeken en een goed duidelijk antwoord te geven. Telefonisch contact kan natuurlijk ook. Schroom niet om bij contact met ons op te nemen. Een team van deskundigen staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

12.) Wanneer moet ik de factuur voldoen?
Nadat uw bestelling is afgerond en u alle bestanden heeft ontvangen, krijgt u binnen 24 uur de factuur via e-mail. De factuur dient u binnen 14 dagen te betalen.

13.) Kan ik de opdracht nog annuleren?
Alle ontwerpen die wij maken zijn volledig gebaseerd op uw wensen. Wij streven ernaar om binnen enkele ontwerprondes tot een uiteindelijk logo en huisstijl te komen. Mocht u om welke reden dan ook de opdracht tussentijds willen annuleren is dat geen enkel probleem. Wel willen we u erop wijzen dat wij na het aanleveren van de eerste voorbeeld ontwerpen basiskosten in rekening moeten brengen. Deze bedragen dan €195,- exclusief btw.. Nadat 3 ontwerprondes zijn doorgelopen is het annuleren van uw bestelling helaas niet meer mogelijk.